Syndigt stolt ...

Samma vikt denna vecka ... Men jag måste säga att jag är otroligt nöjd ändå för att helgen som va så var vi barnlediga & det var take out för hela slanten å sen syndade jag med nachos & fetaost dipp på lördagen så ni förstår varför jag är så nöjd :o) Syndigt stolt , ha ha.

Just nu håller jag på att baka bröd , fick ett smakprov & recept av en kollegas sambo ( hon är hälsan själv) brödet var gudomligt gott & lätt att göra men de är ju tiotusen olika frön å nötter å mjöl å kross å faan vet allt men de är ju kul att något nyttigt oxå är gott :o)

Vill även passa på att gratulera min vän MarieLouise till hennes nästan 8!! tappade kilon !! Du är grymt duktig & jag hoppas att jag kan visa samma resultat snart .
Just nu är MarieLouise på bröllopsmässan å jag funderar på om hennes föredetta kilon & mässan hänger ihop ???

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Det jag vet är att det inte hänger ihop:)

Tack & Lycka till. KRAM

2009-01-25 @ 20:40:35
Postat av: Anonym

Åh, jag som äääälskar bröd :-) (speciellt de nyttiga ;-)). Kan du inte skicka receptet?

2009-01-26 @ 22:43:27
Postat av: malin

Underlättar om jag vet vem du är :o)

2009-01-27 @ 21:25:28
Postat av: Syster

Man får synda, jag, mamma och vår plastis mofflade nyss i oss varsin semla...

2009-01-30 @ 19:17:21
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0