Lurad ??

D va ett tag sedan jag va här men jag skäms ... Jag gick ju med i viktklubb.se & kört deras race , visst jag har syndat men jag har inte överskridigt deras dagliga intag av kcal & jag ska äta 2499 kcal / dag .
Har inte tänkt så mycket på d men de senaste gångerna har jag bara ökat & ökat i vikt så till sist ruttnade jag ( då vägde jag 100,1 kg ) Så den senaste veckan har jag sagt att jag inte får överskrida 2000 kcal så när jag vägde mig i måndags vägde jag 99,1 så jag hoppas att d e på rätt väg igen .
Tycker faktisk att 2499 kcal är mycket , min kompis e oxå med där & vi vägde ungefär lika mycket å e ungefär lika långa men hon ska äta 1900 någonting så d skiljer faktiskt nästan en halv pizza om dagen så  jag tror att d e d som är boven i dramat ... Så nu har jag tatt beslutet att köra mitt race igen :o) Använder deras hemsida för att räkna ut kcal å sen får d va nock på deras dumheter .
Have fun , i know i will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0