2 kilo närmare mitt mål :o)

Ställde mig på vågen igår & såg att jag tappat 2 kilo till :o) Sååå lycklig !
Så nu e jag tillbaka på den vikten jag hade när jag skrev in mig på viktklubben .
Nu har jag bestämt att köra mitt race & hoppas på det bästa för hjälp av proffsen va ju inte bra , tyvärr .
Har även klarat av vinterns vidrigaste sjukdom , magsjukan ... Började med min lilla bebis i lördags kväll å Emma på söndag morgon sen kom jag ett par timmar senare men (peppar peppar) fick jag en lindrig variant där man inte kräks å sen var d B's tur ... Stackars stora starka karl . Den var inte lindrig i hans fall men han överlevde å de e d viktigaste :o)

Kommentarer
Postat av: Syster

Kräksjukan är ingen höjdare, hoppas B kommer blir bra nu bara, stackarn som ligger på sjukan... Bra att du ska köra ditt eget race nu, kan bara utgå efter sig själv, finns ju inget som garanterar att en viss diet/metod funkar på alla bara för att vissa tycker den är bra. Har hittat en ny variant av GI "Iso"metoden som låter bra, man utesluter inte kolhydrater helt men håller en sund balans.

2009-01-15 @ 11:17:03
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Jannica

You go girl!!! Härligt jobbat! Jag var till VV och vägde mig förra veckan. Vet dock inte vad den stod på, det vill jag inte veta. Nästa vägning vill jag bara veta om det går åt rätt håll. Tycker jag är sugen precis hela tiden på precis ALLT! 18p räcker ingen vart alls!



Kram på dig vännen

2009-01-18 @ 20:22:16
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0