Efterlysning

Det var otroligt länge sedan jag var här ... Min tid försvinner å jag vet ej vart .
Verkar vara otroligt svårt att gå ner i vikt så nu har jag bestämt att from i morgon ska jag ut & gå en timme varje dag å är det så att man blir sjuk så får man väl gå i ett lugnare tempo bara .
Vill inte stå i vassen i sommar igen , ha ha.

Jag efterlyser en som lämnat en kommentar i ett tidare inlägg som älskar bröd & vill ha receptet & självklart ska du få det men jag vet inte vem du är så gör dig tillkänna så ska du få det , jag lovar :o)

Jag står still på vågen ... Men midjan är 2 cm mindre så jag lever på det .

Ikväll kommer familjen & firar att jag blivit tant & vi ska äta en god middag , det ser jag fram emot :o)

Ha en bra dag !   <3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej hopp!



Guud vad du är duktig, egengjord sushi låter ju oerhört avancerat :-p. Men gudomligt gott om man får tro lillasyster din.



Det var jag som gärna ville ha receptet på bröd, glömde visst lämna mitt namn...



Det är inte alltid vågen visar resultat, men då får man mäta sig istället. Oftast så följer inte de två hand i hand utan det kan vara lite "eftersläpning" åt nåt håll. Lycka till med fortsättningen!



Kram

2009-02-23 @ 22:57:59
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Jannica

O du, GRATTIS förresten :-)

2009-02-23 @ 22:59:02
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0