Vilken start ....

Go'kväll .
Vart ingen höjdar start på den här "metoden" tyvärr ... Fick gå hem från jobbet tidigare för jag trodde att jag var frisk men det visade sig att så var inte fallet , mina bihålor är under medicinering men nu vet jag inte vad som hände vart bara helt slut å kallsvettig , höll på att somna bakom ratten så det var bara att ringa sos å säga att dom fick ställa av oss så jag fick åka hem men innan allt tråkiga fick jag iaf i mig frukost som bestod av 2 smörgåsar (gi rutan) m leverpastej å lunch vart det en pasta sallad m räkor & till middag vart det sushi , kanske inte det optimala bantar menyn men ni som känner mig vet att de skulle vart lite godis å gärna en bulle (eller 2) med i det här men det är det inte så jag är faktiskt stolt  över mig själv å dessutom har jag "bara" rökt 3 cigg idag å det blir max 1 till å det e oxå en form av rekord så trotts dåliga odds är jag glad :o)
Jag fick en fråga om vilken metod jag ska ta hjälp av å det har jag faktisk inte ens tänkt på ... Några förslag ? Måste vara en som slår ut socker behovet & inga sjuka dieter som tex banan dieten för då blir jag knäpp , blir ju iof en kul blogg då kanske men jag vågar inte pröva , ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0