Start

Vill bara berätta att jag INTE är gravid längre ! (även om d ser ut så)

 

Då var de dax för mått å vikt då ...

MÅTT:                                                           Vikt  &  värden :

Hals     38 cm                                               Vikt                    98,1 kg

Ö-arm 34 cm                                                Fett                    46,4 %

Mage  119 cm                                  Visceral fett                   8         (d farliga fettet i blodet & runt organen)

Bröst 119 cm                                            Muskler                24,1 %

Lår     58  cm                                      vilo omsättning        1735 kcal

Vad    40,5 cm                                                  BMI                   33,9

 

Den hårda & bistra sanningen har min "mördar" våg från omron hjälpt mig med , den är super ! (å ärlig)


Kommentarer
Postat av: Syster

Kul att du kommer igång :)

2008-11-09 @ 20:47:53
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Jannica

Tjaba tjena! Modigt av dig! Jag önskar dig all lycka till och det ska bli spännande att följa dig via bloggen. Vilken metod/diet har du tänkt följa?

Kram från Jannica

2008-11-09 @ 22:43:36
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0