Söndag är lika med vägning

Är faktisk riktigt glad , trots vägning :o) Veckan som gått var inte alls den start som jag räknat med .... 3 dagar som jag levde på mannagrynsgröt ( inte nyttigt ) & besöket på mässan med syster i fredags som resulterade i en äppelpaj ( mitt alt var pizzaslice för 72 kr ) så när jag ställde mig på vågen för 5 minuter sedan & konstaterade att jag ändå gått ner 5 hg så vart jag glad :o)
Vikten idag är 97,6 kg & 5 hg är ju faktiskt ett paket smör  (stolt)
Mässan var jätte bra & jag gick ditt för att besöka Nikon & få hjälp med ett beslut & det fick jag + att jag fick beröm för ett foto som jag tog i höstas i rabatten på Adelsö :o)
Efter mässbesöket så var det hem snabbt som tusan & börja förbereda för tacos & dammsuga innan våra glad å trevliga gäster kom , M-L , David & deras barn Emil & Linus samt Camilla & Olle .
Kvällen var super god & JÄTTE trevlig .
Lördagen åkte vi till Mariefred en snabbis för att överaska Mamma & Håkan å d vart en hitt , Håkan& jag tog en promis i skogen m shrek å hittade svamp :o) Så kul ....
Söndag är det idag & då vankas kalas , vår lilla Anna har fyllt 28 år så vi ska dit å trampa på hennes nerver en stund , ha ha .
Näh de va de de & ny starka för veckan som kommer ! 
Syster på mässan
                 

 Shrek i skogen      Taco kväll                           Mys lördag i soffan    

Kommentarer
Postat av: Babe

Ja, mässan var skitbra! tack för att du lägger upp sån snygg bild på mig...

2008-11-19 @ 18:33:45
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Babe

5 hg är bättre än 0 hg ;)

2008-11-19 @ 18:34:13
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0