Här är jag & varför jag är här

Jag är en tvåbarns mamma med viktproblem ... Ett problem som jag säkert delar med många & det här ska bli ett nytt sätt för mig att banta .
Jag har testat det mesta förutom det här & nu ska vi se om det fungerar .
Jag är 29 år , genomgått 2 graviditeter vilket medförde totalt 52 kilos viktuppgång .... HUH .
Jag ska lägga upp bilder , mått , vikt , samt försöka så gott det går med matdagbok & livet runt om kring min lilla familj .
Mitt mål med denna blogg är att få tummen ur a-slet å kämpa med min karaktär för att lägga ut sin vikt , mått å pinsamma bilder på nätet måste ju funka :o)  

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, alla medel är värda att prova

2008-11-09 @ 20:48:50
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0