Då var det söndag igen ...

Go'kväll .
Denna vecka har jag skött mig riktigt bra & va häder .... Jo vågfan visar 97,7 ! Blev så less att jag skrev in mig på viktklubb.se å börjar där i morgon så jag hoppas att det ska bli bättre , ha ha .
Har vart på Värmdö hela dan hos Camilla & Niklas å när vi kom var det fika direkt å Niklas hade bakat en peppis åt mig :) 
Otroligt fin & välgjord :o)

Nej ... Va säger ni , nya starka i morgon ... Har ju iaf en metod då , hi hi .
Ska mysa lite i soffan med min sällskaps sjuka karl nu .
Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tro att han e sällskapssjuk efter det fikat!!

Hörs i morron.

2008-11-23 @ 20:53:04
Postat av: Syster

Haha, skitfin kaka ;). Ja, det är bara ta ny tag och köra hårt.

2008-11-25 @ 09:35:46
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Jannica

Haller tummarna for dig vannen! Sjalv forsoker jag ocksa halla igen lite, gick upp alldeles for mycket i Tchad. Men det ar ju inte latt att motsta frestelsen att kopa glass nar det ar stralande sol och 38 grader varmt varje dag! :-)

2008-12-01 @ 15:36:16
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0