1,3 kg lättare

Tja .
Vägde mig nyss ... Eller rättare sagt , misshandlade vågen nyss å den visade 97,7 ( surt ) men så loggade jag in på viktklubb för att registrera vikten å då visade mitt diagram att jag gått ner 1,3 kg så då kände jag att världen log mot mig igen :o)
Min nya vägningsdag blir måndagar för jag blir knäpp av att väga mig både söndag å måndag å speciellt när man lyckats gått upp 4 hg under natten ... Så måndagar blir det nu
Ha en fantastisk kväll å läser min syster det här så ska du veta att jag tänker på dig ! MASSOR !!! Puss på dig skitunge å kom hem hel !!

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster!

Klart jag laser :). Sa ofta det gar. Duktig du ar!! Hoppas vagen forlater dig

;p. Vi har det bra. inte skaffat telefonkort an, men det ar 10kr billigare per minut om du ringer mig, dock har jag den inte med mig sa ofta... Men vi hors snart!



Halsa och pussa flickorna fran moster!

2008-12-12 @ 12:10:39
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, Grattis och glada kramar från Götet...

2008-12-13 @ 21:16:37
Postat av: Jannica

Hej hopp! Grattis, vad kul :-). Man blir alltid lite mer sporrad och taggad när man ser konkreta resultat.

Fast kanske att julmaten gör att det jämnade ut sig? Det har ju tyvärr en tendens att vara så. Man överäter ALLTID på julen.



Nu är det dags för mig att ta tag i min kropp. Kilona har liksom smygit sig på, men nu är det inte roligt längre. Tror det blir Viktväktarna igen, det vet jag ju funkar.



God fortsättning! Många kramar

2008-12-26 @ 15:12:18
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0